دکتر کریمیان| جراحی زیبایی بینی و سینه

ساخت وبلاگ

 برای انجام  عمل بینی دو تکنیک یا روش به نام های روش باز و روش بسته وجود دارد. بعضی از جراحان روش بسته را و بعضی دیگر روش باز را ترجیح میدهند اما به طور کلی طرفداران عمل باز در حال افزایش هستند. استفاده کردن یک جراح از یک روش باز یا بسته فی نفسه امتیاز و یا اشکالی را متوجه وی نمیکند  بلکه  مهم این است که نتیجه نهائی مطلوب باشد. مواردی وجود دارد که  غالب پزشکان  روش باز را  ترجیح میدهند  که در این رابطه  می توان از موارد زیر نام برد : 

عمل جراحی مجدد، عمل بر روی بینی ای  که  در اثر تصادف قبلی دفرمه شده باشد، عمل زیبائی وقتی  که با انحراف بینی شدیدی همراه باشد که شکل ظاهری را هم کاملا کج کرده باشد .

تنها تفاوت روش باز با روش بسته در این است که در  روش باز علاوه بر خط برشی که در روش بسته بکار میرود ، برش  کوچکی نیز روی پوست کلوملا داده می شود. کلوملا همان قسمت میانی  بین دو سوراخ بینی است که بطور معمول پائین تر از پره های بینی قرار می گیرد.شما می توانید در عکس بالا محل این برش را که با مارکر مشخص شده است را مشاهده کنید.  این برش این امکان را فراهم می کند که بتوان پوست بینی را بلند کرد و تمامی ‌ساختمان های اصلی بینی که شامل قسمت استخوانی، قسمت غضروفی و بافت نرم است را دقیقا مشاهده کرد و  جراحی زیبایی بینی را زیر دید مستقیم انجام داد. محل  جوش خوردن بخیه های این برش  باقی نمیماند و جای نگرانی ندارد. نکته ای که لازم به یاددآوری است اینکه برش خوردن یا برش نخوردن گوشه های بینی یا اصطلاحا پره های بینی ارتباطی به روش باز یا بسته ندارد بلکه به اندازه سوراخ های بینی و پره های بینی بستگی دارد یعنی اینکه اگر سوراخ های بینی بزرگ باشند و لازم باشد که کوچک تر و جمع تر شوند هیچ راهی به جز برش خوردن کناره های ( پره های )  بینی نیست  حتی اگر جراحی به طریقه بسته باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره بهترین جراح بینی و عمل زیبایی بینی به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.iran-plasticsurgery.ir

دکتر کریمیان| جراحی زیبایی بینی و سینه...
ما را در سایت دکتر کریمیان| جراحی زیبایی بینی و سینه دنبال می کنید

برچسب : بهترین جراح بینی, عمل زیبایی بینی,عمل بینی, نویسنده : ادمین iran-plasticsurgery بازدید : 348 تاريخ : چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت: 14:58